Paluu

INTERNETISTÄ HANKITUN LATAUSLIPUKKEEN TOIMITUSEHDOT

Yleistä

Latauslipukkeen avulla voidaan ladata matkapuhelinliittymään hyvitys puhelujen ja tekstiviestien maksamiseen. Latauslipukkeen tuoma hyvitys näkyy matkapuhelinlaskulla sillä laskutuskaudella, jonka aikana lataus on tehty. Latauslipuketta ei voida käyttää kytkentä- ja kuukausimaksujen tai jo erääntyneiden laskujen maksamiseen. Asiakas maksaa ostoksen omilla verkkopankkitunnuksillaan ja hyvitys ladataan liittymälle, kun pankki on hyväksynyt maksutapahtuman.
Asiakas voi ladata hyvityksen joko omaan liittymäänsä tai muulle Soneran matkapuhelinliittymälle. Käyttämättä jäänyttä lipukehyvitystä ei hyvitetä.

Sopimuksen syntyminen

Asiakkaan tulee huolella tarkastaa "maksulomake" -sivulla olevat Latauslipukkeen tilausta koskevat tiedot ja palata edelliselle sivulle tekemään mahdolliset korjaukset ennen verkkopankkiin siirtymistä.

Sopimus syntyy, kun asiakas on maksanut Latauslipukkeen verkkopankkitunnuksillaan ja pankki on hyväksynyt maksutapahtuman.

Asiakkaan tulee sopia verkkopankin käytöstä erikseen pankin kanssa ja hankkia verkkopankkitunnukset. Verkkopankissa asiakkaan tulee noudattaa pankin käyttöohjeita ja -ehtoja suorittaessaan maksun. Sonera ei vastaa verkkopankista tai sen toiminnasta miltään osin.

Asiakas ymmärtää ja hyväksyy, että asiakkaalla ei ole oikeutta peruuttaa Latauslipuketta koskevaa sopimusta sen jälkeen kun sopimus on syntynyt em. tavalla, koska hyvitys ladataan asiakkaan valitsemaan liittymään välittömästi sen jälkeen kun Sonera saa pankilta tiedon hyväksytystä maksutapahtumasta, eikä sitä voida siten enää peruuttaa. Lataus on käytettävissä vuorokauden kuluessa.

Kun hyvitys on ladattu, toimitetaan kyseiseen liittymään tekstiviestillä tieto latauksesta.

Muut ehdot

Muilta osin sovelletaan kuluttaja-asiakkaiden osalta Soneran palveluiden yleisiä toimitusehtoja kuluttaja-asiakkaille ja yritysasiakkaiden osalta Soneran palveluiden yleisiä toimitusehtoja yritysasiakkaille.

Paluu